blog blog .

blog

کاشت ناخن در نیاوران

کاشت ناخن چیست؟
زیبا سازی ناخن ها به وسیله ی پودر یا مواد دیگر را کاشت ناخن می گویند. کاشت ناخن دو تا سه هفته دوام دارد و به زیباسازی پوست کمک بسیاری می کند.
البته زیبایی تنها دلیل کاشتن ناخن نیست. برای مثال کاشت می تواند برای کسانی که ناخن های شکننده یا عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است. همچنین خشکی پوست دور ناخن و بیماری هایی مانند آن می توانند با کاشت ناخن درمان شوند.
البته قبل از کاشت ناخن باید به خوبی تحقیق کرد، روش های مختلف آن را شناخت و در نهایت به یک متخصص مراجعه کرد.
در ادامه انواع کاشت را به طورکامل توضیح می دهیم.
کاشت ناخن براق

نحوه ی کاشت ناخن:
کاشت ناخن در نیاوران یک کار تخصصی و نیازمند آموزش های پیشرفته است. و برای یادگیری آن باید به متخصصین این حوزه مراجعه کرداما در حالت کلی کاشت ناخن در چند مرحله ی اصلی صورت می گیرد :
خرید مواد: مانند تمام حرفه های دیگر کاشت ناخن با خرید لوازم خاص خودش صورت می گیرد. این ابزار هم به صورت پک و هم به صورت تکی در بازار وجود دارد. وسایل کاشت ناخن شامل مواد کاشت، دستگاه های کاشت و ابزار جانبی آن می شود.
مرحله ی دوم به زیر سازی اختصاص دارد. زیرسازی در کاشت ناخن دارای اهمیت بالایی است و نتیجه آن کیفیت کار نهایی را مشخص می کند. این کار به دو صورت مانیکور خشک و خراش دادن سطح ناخن انجام می شود. در روش مانیکور خشک با لوازم مناست روی ناخن و اطراف آن را کاملا شکل می دهند. در روش خراش دادن چربی های روی ناخن با ایجاد خراش از بین می روند. این کار چسبندگی سطح ناخن را زیاد می کند.
در مرحله ی سوم ناخن کار بعد از ترکیب مواد آن ها را روی ناخن قرار می دهد. لازمه ی این مرحله شناخت دقیق مواد است.
بعد از این مرحله باید سوهان کشی انجام شود. سوهان کشی با از بین بردن ناهمواری های سطح ناخن به آن فرم می دهد.
اخرین مرحله طراحی است که طبق سلیقه ی مشتری انجام می شود.


روش های مختلف کاشت ناخن:

کاشت ناخن با تیپ:
در این روش ناخن کار با چسباندن نوعی تیپ های پلاستیکی به ناخن شما، مواد گذاری و سوهان کشی کاشت را انجام می دهد.

 

کاشت ناخن پودری:
این روش تقریبا معروف تری روش کاشت ناخن است. این روش از پرایمر برای زیرسازی استفاده می کند، سپس با ترکیب پودر اکریلیک و لیکوئید لایه ای محکم ساخته می شود. سپس با استفاده از سوهان های برقی و معمولی ناخن فرد فرم دلخواه خود را می گیرد.
کاشت ناخن پودری از بادوام ترین انواع کاشت ناخن است که در برابر ضربات استحکام خیلی خوبی دارد. همچنین صدف ناخن را کشیده تر و ناخن را زیباتر نشان می دهد.
عیب بزرگ این روش زمان بر بودن آن است. کاشت پودری در هر نوبت کاشت متوسط یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد.

طراحی ناخن قرمز

روش کاشت ناخن ژله ای :
در کاشت ژله ای سه لایه ژل مختلف به ترتیب روی ناخن قرار می گیرند. بعد از هر لایه دستگاه باید در دستگاه uv قرار بگیرد و کاملا خشک شود.
دوام این نوع حدود چهار هفته است .
این کاشت مناسب ترین گزینه برای کسانی است که در آب و هوای مرطوب زندگی می کنند و یا ناخنی ظریف و براق می خواهند. همچنین برای کسانی که به دلیل حساسیت تنفسی یا آسم نمی توانند از کاشت پودری استفاده کنند این روش یکی از بهترین روش ها است.


کاشت ناخن با فرمر:
فرمر ها رول هایی هستند که هر ورق از آن دارای اندازه ی مشخص و چسب است. ناخن کار این فرمر ها را بر ری ناخن شما می چسباند. سپس با توجه به بلندی مور نظر شما مواد گذاری و سوهان کشی انجام می شود.


روش کاشت ناخن قالبی:
در این روش با استفاده از قالب های مخصوص کاشت مواد مخصوص به سرعت روی ناخن قرار داده می شوند. این روش سریع ترین نوع کاشت ناخن است و به سوهان کشی احتیاج
ندارد. اما متاسفانه دوام خیلی کم و هواگیری بالایی دارد. همچنین به علت ضخیم بودن کاشت، کار حالت طبیعی ندارد. این روش برای کسانی که زمان زیادی ندارند و یک ناخن کاری سریع می خواهند مناسب است.


روش فیبرکاشت ناخن تابستانی
مواد کاشت ناخن در این روش مانند روش ژله ای است اما هیچگونه مواد حساسیت زا در آن به کار نمی رود. این مواد به وسیله ی الیافی طبیعی مانند کاغذ روی ناخن قرار می گیرند، بعد از هر مرحله مواد به وسیله ی دستگاه UV خشک می شوند و در آخر سوهان کشی انجام می شود.


کاشت ناخن اکلیلی:


این روش شباهت بسیاری با روش پودری دارد با این تفاوت که
در آن از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها استفاده می شوند.

 

کاشت ناخن دیپینگ:
این روش با حذف لیکوئید عمل کاشت را تنها با پودر و پرایمر انجام می دهد. به این صورت که ابتدا ناخن را آمادی سازی و زیر سازی می کنیم. کمی بعد مقداری پرایمر به سطح ناخن میزنیم و سپس تمام آن را در پودر فرو می بریم.
این مراحل را تا رسیدن به حجم دلخواه ادامه می دهیم. در آخر با سوهان کشی ناخن ها به حالت مورد نظر در می آیند.

 

روش آکواریوم:
این ایده ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. ناخن کار در روش دو تیپ را به گونه ای روی هم قرار می دهد که فضای خالی بین آن ها ایجاد شود. کمی آب مقطر و اکلیل می تواند این فضای خالی را به یک آکواریوم همراه تبدیل کند.

 

روش سیلک:
این روش مناسب کسانی است که فرم طبیعی ناخن خود را دوس دارند اما به طور مرتب دچار شکنندگی ناخن می شوند.
ناخن کار با چسباندن لایه ای بر روی ناخن ( از جنس ابریشم یا فایبر گلاس ) ضخامت مناسبی را ایجاد می کند. سپس با استفاده از چسب مخصوص و اسپری فیکس کننده به آن استحکام می بخشد.


روش میکس:

این روش محبوب بعد از کاشت ناخن پودری و در مرحله ی آخر از تاپ شاین استفاده می کند. استحکام و درخشش از ویژگی های بارز این روش هستند.


روش فرنچ دائمی :
به وسیله ی پودر اکریلیک سفید یا ژل فشرده در قسمت فرنچ ناخن خط لبخندی به وجود می آید سپس تمام صدف ناخن با پودر اکریلیک کلیر کاور می شود.
کاشت ناخن کروم : دیزاین ناخن ها در این روش با استفاده از پودر کروم انجام می شود. بعد از کاشت ناخن این پودر را روی ناخن قرار می دهند و سپس با استففاده از لایه ی محافظ، پودر اضافی را پاک می کنند.

 

کاشت ناخن مرمریت:
یکی از انواع کاشت ناخن به روش اکلیلی است که از سنگ ریزه های براق و زیبا برای تزیین آن استفاده می شود.

 

کاشت بیبی بومر:
در این روش از دو رنگ نفاوت در ریشه و نوک انتهایی ناخن استفاده می شود.
به طوری که مرز محو شدن این دو رنگ درهم معلوم نباشد.
نام دیگر این روش به علت ادغام زیبای دو رنگ در یک دیگر روش هایلایت است.

 

کاشت ناخن ماربل:
در این روش شکل نهایی ناخن ها شبیه سنگ مرمر می شود . به این صورت که ابتدا پودر قچی را روی ناخن قرار می دهند، سپس خط هایی نامتوازن به رنگ مشکی روی آن ایجاد می کنند. ریختن استون یا لیکویید بر روی رنگ مشکی رگه هایی مانند سنگ مرمر ایجاد می کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۳:۰۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)